TV-kväll

Carola, Pudlar och Sussi Tapper... behöver jag säga mer
för att få er att inse att det blir en kväll framför TV'n?
Måste säga att jag egentligen inte är speciellt förtjust i något av bidragen till
andra chansen... Men å andra sidan är ju smaken som... Ja just det...

För i skuggan av all denna upphausade musiktävling, ni vet den för dem som inte
var bra men som var tillräckligt bra för att få visa upp sig en gång till i TV, så går
60 meter häck för damer... Jag menar... om nu jag fick välja TV-kanal hemma...
Vad väljer man? En sliten Carola som svenska folket tröttnat på,
eller Susanna Kallur? Ett gäng pudlar som verkar uddlöst
jämfört med vad de tidigare presterat, eller en stjärna just på uppgång?

Ja appropå stjärnor på uppgång... Ola och Sibel är sådana...
Så om någon av dem skulle klara sig vidare kanske det vore värt att kolla...
Fast det vore mot mina principer, att gilla idol-producerade artister!

Så om jag fick bestämma, skulle det bli Innomhus-VM i friidrott på TV...

Kommentarer
Postat av: Amoz

...Klöven... (rofl)

Hmm, om jag fick bestämma skulle det bara gå bra program på tv, men lite underhållning i bakgrunden är inte helt fel :) Lättare att ha en konversation igång med musik i bakgrunden, än i en spännande film, då stirrar man bara på den, och snackar i reklampausen :)
Nu tittar itne jag på tv hemma, men när man är bortbjuden så är det roligare att prata med de man umgås med än att titta på tv, fast den kan ju vara ett komplement till en trevlig kväll ändå..

Inomhus.VM vet jag inte om jag vill kolla på istället, men smaken är ju som sagt ...

Ha re great!
/J!

2008-03-09 @ 10:40:28
Postat av: Robban

Är inte mycket för att titta på idrott..
Roligare att utöva, sen så växer inte musklerna av att man tittar på tv.. Det är magen som växer av "soffpotatisande"... ;)

2008-03-11 @ 16:29:09
URL: http://attblipappa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0