Idol

Klockan 6 i morse åkte jag förbi Nöjesfabriken i Karlstad!
Mycket förvånad blev jag när jag såg en lång lång kö av
människor som köade utanför... Jag funderade länge på
vilken konsert de väntade så entusiastiskt på redan klocka 6
på en lördags morgon! Men så kom jag på det.. det var
Idol juryn som skulle plåga sig igenom timmar med
människor som inte kan sjunga som var där... Därför var
kön så lång redan då! ... Så ställde jag upp på sång inför juryn?
Nej! Varför inte? Därför att jag vet att jag skulle vinna hela tävlingen...
Men vill jag bli ihågkommen som idol-Daniel?
NEJ!!! INTE EN CHANS!!!
Jag vill att min talang ska förknippas med något annat än talang!
Dessutom så lyckas de som kommer tvåa bättre än ettan... hmm..
och eftersom jag skulle vinna skulle den som kommer tvåa efter mig
få större framgång än mig! Därför är det inte värt att göra en sådan sak...

Här kommer en bild tagen klockan 6 på lördagen utanför nöjesfabriken
332787-5

Kommentarer
Postat av: Körsbäret Kihl

Vi kunde ju gjort nån duett ihop :)

2008-04-21 @ 16:10:49
URL: http://imadde.blogg.se
Postat av: Robban

Vilken suddig bild.

2008-04-21 @ 17:10:11
URL: http://attblipappa.blogg.se
Postat av: Blåbäret Kihl

Käre Robert! Jag vet att bilden är suddig! Tog den i förbifarten med mobilen... det blir lätt kass kvalitet då...

2008-04-21 @ 17:21:57
URL: http://kihlos.blogg.se
Postat av: Amoz

Synd att du inte ställer upp, man har ju hört dina alster..

:)

2008-04-23 @ 20:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0