Första bloggen

Så var man här... blev lite inspirerad att skriva tack vare följande länk
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article827212.ab Ja jag vet att det inte är en blogg utan en chatt... men där skriver man ju en massa saker... Så inspirationen kom...

Egentligen vet jag inte varför just den chatten just gjorde mig sugen på bloggande...
men orsaken är egentligen ointressant... desto viktigare att jag är här :)

Vad kommer finnas på denna blogg?
Tjaaa allt möjligt intressant och ointressant... ni kommer få följa mig i alla mina upptåg... mina resor och min underbara humor... visst låter det lockande!!!!

Så vad har hänt under senaste dagarna som är värt att publicera här??
Flyttat... Därför hittar jag inget... varken kablar eller cdskivor eller usbminnen... eller kortläsare eller nått... så... ja det var ett under att jag hittade datorn... alltså... jag måste packa upp mina saker NU!!!

Kommentarer
Postat av: Pussgurkan

Hej härmis! ;) Bara du inte snor alla mina besökare :P Säg till när du hittat kortläsare så vill jag låna :) Pusspuss

2007-09-21 @ 20:00:41
Postat av: Robban

Säg till när du börjar posta seriösa länkar... hehe..

2007-11-27 @ 00:34:08
URL: http://attblipappa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0