Seg

Jo jag vet... det var ett tag sen sist *skäms* ... but Im back :P
eller hur man nu skriver det :P Har hänt en hel del...
men tyvärr är det för känsligt för att publicera, i alla fall för vissa läsare.
Och man vill ju absolut inte väcka anstöt, eller
irritera någon med sin blogg (ex. Alex Schulman)
Jag är ju en så snäll o go person (Enligt Madde hmm... )

Läste för övrigt att Roger Moore vill göra comeback i bondfilmerna,
denna gång som skurk, och att Sean Connory vill spela Bonds farsa?! ...
hmm inte 1a april än... men visst låter det som ett aprilskämt?!

Kommentarer
Postat av: Pussgurkan

Har inte sett någon av bondfilmerna, men visst jag håller med dig såklart ;P

2007-10-04 @ 21:29:07
Postat av: Lalisen

Haha. Håller med. Det värsta är att jag kan se det framför mig. Men det liknar mer en fars.

2007-10-05 @ 23:50:09
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Robban

fars? att göra en filmserie om en agent som inte åldrats på över 40 år .. är inte det en fars?? det kanske det inte är.. vem vet..

2007-11-27 @ 00:43:01
URL: http://attblipappa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0